Thursday, June 2, 2011

iNNeR SHiNe..

TUAN-TUAN, PUAN-PUAN, SAUDARA-SAUDARA DAN SAUDARI-SAUDARI...
 

PROMOSI!! PROMOSI!!
 

MEMERLUKAN RAWATAN WAJAH??

SUDAH CANTIK TAPI TAK BERSERI??

TAK CANTIK DAN TAK BERSERI??

JANGAN RISAU.. PRODUK KAMI AKAN MEMBERIKAN SERI WAJAH, INSYAALLAH..

KATA ORANG, CANTIK KALAU TAK BERSERI, MAKSUDNYA TAK BERAPA NAK CANTIK...
 

KATA ORANG, TAK CANTIK DAN TAK BERSERI, AAAA BEGHAK DOH TU..
 

NAK KAHWIN??

RAWATAN SERI WAJAH??
 

RAWATAN SERI PENGANTIN??
 

AURA SERI MUKA??
 

RM50!!
 

RM100!!
 

JANGAN RISAU.. PRODUK KAMI ADALAH PERCUMA!!
 

BAHKAN PRODUK KAMI ADALAH TAHAN LAMA!!  

Habib Munzir mengatakan “Jiwa yang banyak mengingat Allah, maka wajahnya akan memancarkan cahaya”

Habib Umar bin Hafidz berkata “Para muttaqin akan memancarkan suatu karisma, iaitu karisma taqwanya kepada Allah"
  

DI KEHIDUPAN AKHIRAT PUN MASIH BERSERI LAGI!!
 
Wajah-wajah (orang-orang mukmin) pada hari itu berseri-seri.. (Al Qiyamah:22)
 

Maka Tuhan memelihara mereka dari kesusahan hari itu, dan memberikan kepada mereka kejernihan (wajah) dan kegembiraan hati. (Al insan:11)

Sesungguhnya umatku dipanggil pada Hari Kiamat dalam keadaan bercahaya wajah-wajah, tangan-tangan & kaki-kaki mereka kerana bekas wudhuk.
(Riwayat Bukhari & Muslim)

Berilah khabar gembira kepada orang-orang yang berjalan menuju masjid dalam kegelapan bahawa mereka akan beroleh cahaya yang sempurna pada hari Kiamat. (HR Ibnu Majah)
 
Dan berdoalah...
"Ya Allah, jadikanlah cahaya di dalam hatiku, cahaya di dalam pandanganku, cahaya di dalam pendengaranku, cahaya di sebelah kananku, cahaya di sebelah kiriku, cahaya di atasku, cahaya di bawahku, cahaya di depanku, cahaya di belakangku. Dan, jadikanlah untukku cahaya."

p/s:  

-amacam.. mau cuba?? ada bran?? (",)  
-jangan marah ye.. gurau-gurau je..   
-nak bercuti ke Langkawi.. jumpa lagi selepas cuti sekolah, insyaAllah.. 
-mohon maaf atas salah dan silap..

28 comments:

nurkass said...

salam..
cahaya..seri..percuma...
sesungguhnya terlalu banyak hikmah dari segala yg diperintahkannya..:)

tu dia..pi langkawi..:)

dream_catcher said...

Patut la fuad ni berseri2. minum inner shine rupanya.. huhu :P

selamat pergi dan pulang, insyaAllah :)

Wafi said...

produk yang sangat mahal... mudah dibuat tapi kesannya dibiarkan hutang.. dibayar di akhirat..

liyana said...

like the entry..
yup...btul..sgt stuju...
owh ptutla..nak outing ke lagkawi rpnye

aiko kato said...

laaa...i thought u were actually selling product kecantikan..hehe!!
but i do think as a women, we need to stay pretty...xslh cantik utk suami kn??

tp 2la..am not married yet..but once i'm married..i need to b pretty for him kn??hehs~

juz a thought~

Norsha said...

ish...sejak bila jadi promoter ni? btw, produk tu bagus sangat utk dicuba oleh sume golongan tak kira usia...mai kat cikgu satu !

Selamat bercuti ye bapa husna dan family....jgn tak balik pulak...

Afida Anuar said...

Thanks fuad.. wajib grab opportunity ni...

PS: selamat bercuti..wahh bestnyer ke langkawi...akak tak pernah pergi pun
:(

~PENCHENTA~ said...

Allah. Betul tuu. Setuju. :)

nur aisya humaira said...

Assalam fuad..:)

sye nak,sye nak..:)

ayah always pesan, solat jgn tgl..air semayang tu, penyeri wajah kite..:)

fathyn huSna said...

betul2..

sye pn nak.. ^_^

Maya Lisa said...

Maya datang sini.. menjenguk...

Mutiara Bernilai said...

inner shine,,insyaA||ah, sama2 usaha,,

hm?bercuti dgn anak2 n isteri ya, se|amat bergembira ya!

fuad ansari said...

kak nurkass:
salam..
kalau yg percuma ni pun kita taknak, pelik sungguh jadinya.. (",)

baru balik.. kejap je masa berlalu.. hurm.. (",)

fuad ansari said...

Hid:
x minum pun..minum kacip fatimah je.. (",).. orang kata, kalau tak yakin, maka jgn minum.. (",)

alhamdulillah, dah selamat pergi dan pulang dah pun.. thanks 4 the du'a..

fuad ansari said...

Wafi:
kalau dibayar kat akhirat la seronok.. almaklumlah, dunia sementara, akhirat berkekalan.. (",)

fuad ansari said...

liyana:
alangkah baiknya kalau dapat outing ke syurga... (",)

fuad ansari said...

tihah:
yup,xsalah nak berhias utk suami.. (",)..

yg lebih penting, stay pretty inside.. (",)

manusia mmg sukakan kecantikan.. maka sama2 ingat bahawa syurga itu cantik..
dan sama2 berusaha untuk beroleh kecantikan yg berkekalan.. amiin..

fuad ansari said...

Cikgu Norsha:
Part time promoter.. (",).. utk cikgu, sepuluh pun boleh.. (",)

saya ingat dah malas nak balik dah.. seronok betul kalau bercuti kan.. (",)

fuad ansari said...

Kak Afida:
Cadangan sy, mungkin akak leh 'reservekan' Pulang Langkawi sebagai tempat honeymoon akak n bakal suami nanti.. (",)

fuad ansari said...

Tyah:
Barangsiapa yg bersetuju maka dia kena beli produk ni.. (",)

fuad ansari said...

Aisya:
Salam..
Benar2.. solat tu terlalu penting.. kerana solat akan membezakan yg beriman dan yg kufur.. andai tak solat, maka tiadalah maknanya kita bergelar orang Islam..

Nak berapa?? satu, dua, tiga?? hehe..

fuad ansari said...

husna:
eh eh, ingatkan dah besar dah anak saya.. rupanya orang lain.. (",)

terhangat di pasaran gak rupanya produk ni.. (",)

fuad ansari said...

Maya Lisa:
Terima kasih.. ingatkan nak beli produk.. rupanya nak jenguk je.. hehehe..

fuad ansari said...

Mutiara Bernilai:
InsyaAllah, sama2 usaha.. produk ni pun tak kurang nilainya seperti mutiara.. (",)

a'ah, bercuti bersama family.. alhamdulillah... selamat dah.. (",)

kokser kokdam said...

mabruk kamoo.. like!

amin utk doa tu.. =D

fuad ansari said...

kokser kokdam:
kalau ustaz yg doa, lebih makbul.. (",)

fathyn huSna said...

ye..anak akhi pun nme husna jgk ye? :)

leh2..leh promote produk ni kat org len sekali.. ^_^

fuad ansari said...

fathyn husna:
a'ah.. tapi nama anak, husna fareeha.. (",)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...