Friday, October 12, 2012

CaRa uNTuK BeRHeNTi MeRoKoK..


Seseorang bertanya, bagaimanakah cara yang paling mujarab untuk berhenti merokok??

Jawapannya ialah..

Bilamana hendak merokok, mulakanlah dengan Bismillah.. Dalamilah maksud kalimah tersebut, insyaAllah mudah-mudahan akan terbantutlah niat anda untuk merokok.. 

Senang bukan.. (",)

p/s: sekadar untuk melepaskan rindu menulis blog... almaklumlah, baru balik dari pertapaan.. (",)


9 comments:

Egg Head said...

salam....apa kabar abg fuad,hang g mana.....lama x dgr cite?

hang keluar 40 hari ka??

MUJAHID295 said...

cara terbaru untuk berhenti merokok..insyaAlaah bila kebesaran Allah swt ada dlm hati semua perkara yg Allah swt benci akan turut kita benci..

Cikgu Ma said...

assalamualaikum....adik fuad..eh?hihih..hari tu nak panggil saya kakak kan ^_^

lama menyepi..sakit ke?bercuti ke?
komen Egg Head ---> keluar 40 hari? pergi mekah ke? tak kan buat macam tu ^_^

moga sihat dan ceria ^_^

Kakzakie said...

Selamat kembali dari pertapaan..

Nasib baik lelaki-lelaki yg terdekat dgn kakak tak ada yg hisap rokok...

aimaniman said...

satu alternatif dan cadang pd en somi, tapi takut dia pikir merokok tu perbuatan positif sebab dimulakan dengan bismillah diakhiri ngan alhamdulillah...perokok tegar ni x payah disindir2, bukan faham makna tersirat2 nieh..

tuan punya blog p mana.. tertanya2 juga kenapa lama x update blog...

ukhti,mardhiah said...

Karkuzarilah pertapaan apa tu
=)

Norsha said...

salam tn punya blog,

patutlah lama tk dengar cite, bertapa rupanya....mesti dah byk ilmu kat dada...

APAN said...

lama giler ko bertapa bro. haha...aku pun dah kureng aktif skang. seminggu update 1 2 gitu je...

blh cuba amal cara ni nanti...

Marya Yusof said...

As salam Fuad,

Akhirnya update jugak! Apa khabar? Sihat? Sampaikan salam pada orang rumah ye :)

Betul kan kalau baca bismillah mesti terbantut dah nak merokok... buat jahat pun xjadi...huhuu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...