Saturday, March 6, 2010

LaMBaiaN KaaBaH..

Kaabah, i'm coming... InsyaAllah, 24 Mac aku akan berangkat ke sana.. Doa-doakan aku supaya selamat pergi ke sana dan pulang ke tanah air..
Pulang membawa azam dan semangat yang baru.. Sahabat-sahabat, maafkan aku andai ada silap dan salah.. halalkan makan, minum dan segala-galanya.. Andai aku tidak lagi dapat menjejak lagi kakiku di bumi Malaysia, doakan aku agar selamat di kehidupan yang seterusnya.. Kehidupan yang sebenar.. Kehidupan yang pastinya ramai yang mengharapkan sesuatu yang baik... Kehidupan dimana manusia menuai hasilnya selepas bercucuk tanam di dunia.. Kehidupan yang hanya ada dua pilihan samada syurga atau neraka..

2 comments:

Anonymous said...

u r lucky dipilih olehNYA utk kesana..semoga selamat pergi dan pulang...one day i will be there too...insyaAllah..~(",)~

fuad ansari said...

InsyaAllah..doa byk2 eh.. sesungguhnya Allah Maha Mengetahui hati2 manusia... dan sesungguhnya Allah tidak melihat rupa dan harta manusia,tetapi Allah melihat hati manusia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...